Job

Finance Coordinator

Genexis Sweden AB - Skärholmen, Sweden
Jobtitel
Finance Coordinator
Standort
Genexis Sweden AB
Skärholmen
Sweden
Department
Finance

Your role within Genexis

You are responsible for providing financial and administrative support in order to ensure effective, efficient and accurate financial and administrative operations. You streamline processes and procedures for improving operational efficiency of finance reporting according to the company needs. Your main focus will be the accounting of Genexis Sweden AB and you will be supportive to all our foreign subsidiaries. General ledger, month closing, VAT declaration, accounts payable and accounts receivable are all part of this role.

Your Experience & Skills

To be successful in this role you should have a minimum experience of 3 years in a comparable role. You speak fluently Swedish, have excellent communication skills in English and you have a customer-focused attitude. You are versatile and critical towards the way tasks are executed, accurate, analytical and results driven towards budgets and your own performance.

Ideally you have completed an education in the area of accounting. You will have knowledge and insight into processes and procedures of financial administration. You will be knowledgeable and experienced in automated ERP systems, preferably Jeeves, and with Microsoft Office.

Working for Genexis means having a healthy interest in challenges but most of all you like to work in a team. You like to take initiative and have a “just do it” attitude. Having the right mentality and attitude are more important to us than a degree. Dedication, communication and responsibility are key words to us.

What we offer you

A dynamic and multicultural environment together with a no-nonsense corporate culture with market conform compensations and attractive benefits. This role is based in Stockholm, Sweden.

Do you have any questions regarding this vacancy?

Contact our HR Manager Ans Vogels at +31 (0) 40 747 0247
or send her an email at hr@genexis.eu

Zukünftige Kollegen

Ans Vogels - Portrait
Ans Vogels
HR Manager
The diversity of our team makes the work environment dynamic

Working together with colleagues that have different specialties and different cultural backgrounds, makes Genexis a challenging and dynamic environment to work in and facilitates an interesting learning curve for me as an individual. In order to keep providing this environment, the diversity aspect is one of the key elements in our recruitment policy.

Ans Vogels - Portrait

Bewerbungsverfahren

1
Bewerben Sie sich auf die Stelle

Der erste Schritt ist die Bewerbung! Wir prüfen und beantworten alle eingegangenen Bewerbungen. Sollten wir gut zusammenpassen, lädt Sie unsere Personalleitung zu einem Einführungsgespräch in unsere Büros ein, damit wir uns besser kennenlernen können.

2
Erstes Treffen & Business Case

Fällt das Erste Treffen für Sie und für uns positiv aus, können wir Sie einladen, einen Business Case (zu Hause) in Ihrem Fachgebiet zu bearbeiten. Dies ist die perfekte Gelegenheit für Sie, Ihren Mehrwert für das Team hervorzuheben und zu entscheiden, ob die Stelle wirklich zu Ihnen passt.

3
Zweites Treffen

Wenn wir beide nach dieser Phase Potenzial sehen, dann werden wir Sie zu einem zweiten Treffen in unsere Büros einladen. Wir werden Ihnen weitere Informationen über die Stelle geben und Ihnen Ihre zukünftigen Teammitglieder vorstellen. Außerdem werden Sie mit unserem Personalleiter über die Vertragsbedingungen sprechen.

4
Angebot

Wenn das zweite Treffen auch zu einem erfolgreichen Abschluss kommt, erhalten Sie ein Angebot per E-Mail. Wir werden Sie dann einladen, den Vertrag zu unterzeichnen, und dann sind Sie ein Teil des Genexis-Teams!

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